.
Centrul Social de Îngrijire Bătrâni Saelele
Telefon 
0764 003 380

Anunț pentru ocuparea unor funcții contractual vacante

Centrul Social pentru Îngrijire Bătrâni Saelele, cu sediul în comuna Saelele, jud. Teleorman, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: DIRECTOR, grad 2

  • NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
  • NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
  • COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Centrul Social pentru Îngrijire Bătrâni Saelele
  • DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
  • PERIOADA: nedeterminată

DENUMIREA POSTULUI: INFIRMIER

  • NUMĂRUL POSTURILOR: 5 posturi vacante
  • NIVELUL POSTULUI: funcție de executie
  • COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Centrul Social pentru Îngrijire Bătrâni Saelele
  • DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
  • PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de Director grad 2 sunt:

-vechime în functii de conducere de cel puţin 10 ani

-să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii, după caz:

a) asistenţă socială sau sociologie;

b) psihologie sau ştiinţe ale educaţiei;

c) drept;

d) ştiinţe administrative;

e) sănătate;

f) economie sau management, finanţe, contabilitate.

- Pot participa la concursul organizat şi absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului universitar

de lungă durată în alte domenii decât cele prevăzute mai sus, cu condiţia să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare posturilor de Infirmier sunt:

  • studii generale, cu diplomă de absolvire
  • disponibilitate pentru program flexibil;
  • disponibilitate de a lucra în ture și ore de noapte;
  • disponibilitatea de a lucra sâmbăta, duminica și sărbători legale;
  • abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: muncă în echipă, organizare, comunicare;
  • vechime în munca nu se solicită.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data
1. Publicarea anunțului 01.08.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:

Centrul Social pentru Îngrijire Bătrâni Saelele, cu sediul în comuna Saelele, jud. Teleorman, până la data de:

19.08.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 21.08.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 22.08.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor 23.08.2024, ora 10.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 26.08.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 29.08.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 29.08.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 30.08.2024, ora 13.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 30.08.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 02.09.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 02.09.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 03.09.2024, ora 13.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 03.09.2024, ora 16.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 04.09.2024, ora 12.00

BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICĂ la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant – Director grad 2

  • HOTĂRÂRE  Nr. 797/2017 din 8 noiembrie 2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, cu modificarile ulterioare;
  •  LEGE   Nr. 292/2011 din 20 decembrie 2011- Legea asistenţei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  LEGE   Nr. 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor vârstnice, republicată;
  • ORDONANŢĂ   Nr. 68 din 28 august 2003 privind serviciile sociale, aprobata cu modificari si completari prin Legea 515/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  LEGE   Nr. 197/2012 din  1 noiembrie 2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotarârea Guvernului nr.118/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Guvernului nr. 886/2000 pentru aprobarea Grilei nationale de evaluare a nevoilor persoanelor vârstnice, cu modificarile ulterioare;
  • HOTĂRÂRE  Nr. 867/2015 din 14 octombrie 2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul ministrului muncii si justitiei sociale nr. 29/ 2019 păentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • ORDIN  Nr. 2489 / 2023  din 13 decembrie 2023 privind aprobarea standardelor  minime de calitate privind managementul de caz in serviciile sociale acordate persoanelor vârstnice;
  • Ordinul ministrului muncii si justitiei sociale nr. 1.086/2018 privind aprobarea modelului cadru ap Planului annual de actiune privind serviciile sociale administratre si finantate din bugetul consiliului judetean/ consiliului local/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti;
  • Ordonanta de urgenta nr.113 / 2011   privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  Partea a VI- a, titlul III, partea a VII-a, precum si dispozitiile art. 367 alin. (2), art. 430, art. 432-434, art. 437 -441, art. 443-449, art. 458 si art. 506 alin. (1) –(9) din Codul Administrativ.

BIBLIOGRAFIA la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante Infirmier

1.Ordinul 1101/30.09.2016 privind aprobarea Normelor de Supraveghere si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile Sanitare.

  1. Codul de etica si dentologie profesionala

3.Ord.nr.1226/2012 privind aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatea medicala, cu modificarile si completarile ulterioare.

4.Ord.nr.1761/03.09.2021 privind curatenia, dezinfectia si sterilizarea în unitațile sanitare.

TEMATICA la concursul organizat în vederea ocupării posturilor vacante Infirmier

1. Curățenia si dezinfecția in unitățile sanitare

  • definiții
  • curățenia
  • dezinfecția

2.Gestionarea deșeurilor rezultate din activități medicale.

  • obiective si domenii de aplicare
  • clasificări
  • ambalarea deșeurilor
  • depozitarea temporara
  • transportul - eliminarea finala
  • responsabilități in domeniul de gestionare a deșeurilor ale infirmierei.

3. Prevenirea infecțiilor asociate asistenței medicale( curatenia , dezinfectia)

4. Atribuții de serviciu infirmiera

  • Pregătirea patului şi accesoriile lui
  • Schimbarea lenjeriei de pat
  • Asigurarea igienei personale, corporale şi vestimentare a bolnavilor
  • Dezbrăcarea şi îmbrăcarea bolnavului imobilizat la pat
  • Efectuarea toaletei pe regiuni a bolnavului imobilizat la pat
  • Observarea poziţiei bolnavului. Schimbarea poziţiei bolnavului
  • Mobilizarea bolnavului
  • Captarea dejecţiilor fiziologice şi patologice ale bolnavilor
  • Efectuarea transportului bolnavului în spital
  • Alimentaţia bolnavului, prevenirea escarelor de decubit
  • Colectarea la sursa si ambalarea lenjeriei
  • Depozitarea si transportul lenjeriei curate
  • Pastrarea confidentialitatii

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: primaria.saelele@yahoo.com, persoană de contact: Merisan Adi-Lucian funcția Administrator, având numărul de telefon 0764003380.

Semnătură

Administrator,

Merișan Adi-Lucian

Centrul Social de Îngrijire Bătrâni Saelele
Telefon: 0764003380
Email: centrusocialsaelele2018@gmail.com
Adresă: Str. Principală, sat Pleașov, comuna Saelele, județul Teleorman, România